2011年4月16日 星期六



採訪寫作堂課篇《我的未來不是夢》訪問論文終於搞掂左啦
真係絞盡腦汁去寫 仲修改左兩次
雖然過程好煎熬 不過當你完成篇論文果​​時就自然會覺得好有成就感
呢幾日淨系掛住沉溺喺小說堆裡頭 感覺真係極爽
攤住喺張床度睇書聽音樂無疑係人生最享受既時光 HEEE :)

每朝早一個人聽音樂搭捷運去返學放學
返到屋企上網睇書寫論文 得閒就同班同學仔去飲茶傾計
咁既生活簡單又寫意 我鍾意 YEAH

# 突然又諗起一個人 頭先冇LALA走去睇佢個WALL
結果又再陷入封閉好耐既記憶中 久久無法自拔
曾經有個男仔對我黎講真係好重要 佢等同於我既全世界
雖然過左咁多年 但係每次提番起呢個人
個感覺就好似五年前一樣。
我知呢段感情系唔會有結果 不過我一d都唔後悔
就算時光倒流返去五年前 我仍然會選擇愛上佢
我最愛既男仔始終會系佢 ; TZM


--

#Now Playing 
Danger / Pinocchio (피노키오) - 에프엑스 / f(x)