2011年4月21日 星期四


最近愛上TOBLERONE呢個牌子既朱古力
成日一放學就走去買幾排坐喺公車裡頭邊聽歌邊享受
慘囉今次 再咁落去 我睇我果本來就臃腫既身材會變到更加慘不忍睹 -.-
會盡量克制我自己啦 如果得既話 KEKEKE

扯開話題一陣啦
其實呢番話我想講好耐左既 本人實在睇唔順眼一d女仔
DIU 對人家起痰就做埋d小動作 睇到都頂唔順
呢d女仔正一虛偽 會跌落呢d陷阱既男仔更加系膚淺到極點 !



# 呢個禮拜六鍾偉倫先生請吃皮薩 ! YEAHHHHHHHHH
各位各位 , 我哋約定中午一點鐘喺PIZZA HUT見啦 :D


--


#Now Playing
Lollipop - 에프엑스 / f(x) ft. SHINee(샤이니)