2011年4月9日 星期六



好似有成半个月咁耐冇掂过我个BLOG啦
冇办法啦 近排忙啊嘛 KEKEKE

首先有几件事要提提啦
(一) 拎左高中统考个成绩啦 ! 虽然麻麻地 不过比我预想中理想 而且也都比我个预考成绩好 :D
(二) 我终于都开始左我个学院生活啦 有d突然囉
喺度我要自我介绍下 :
" 大家好 , 我系韩新传播学院新闻系2011年新生 - 曾淑娴。"

要同大家分享下我個學院生活啦 *
一丙班d同學仔全部都好隨和好搞笑 對我也都好關照
我都同佢哋相處得好好 只係佢哋成日都話我靜靜唔講嘢
我都唔想架 我不知幾鍾意講嘢 淨系唔知點解有時會玩自閉姐 HOHOHO

雖然日日咁搭捷運去返學有d攰 而且有好多論文之類既要做
但係條路系我自己揀既 自然唔會有任何怨言啦
講真啦 我真係幾享受上課個過程架
因為d課題都係我有興趣架 大眾傳媒贊啊
現階段 我要努力提升我個寫作能力啊

最尾向講既就係 ,
V-BEST BPM既姐妹們 我哋好耐冇MEET啦
真係極度掛住妳哋 *MISS*
或者大家都已經有各自既生活圈
但係我仍然想講妳哋對我黎講依然系咁重要
以前係依家係以後都係 我依然係以前個淑嫻 絕對唔會變架
我話妳哋啊 就算有乜唔開心都好啦
一定要話俾我聽知唔知如果唔係我會擔心架
宋美貞 徐慧儀 溫惠如 廖文儀 劉恩情 林慧雯 ;
我好愛好愛妳哋 

親愛的M.Y :
CHAGIYA , 生日快樂 
祝你福如東海 壽比南山 AHAHA
雖然好耐冇見面左啦 但係我仍然記得妳個生日架
睇下我幾有妳心 ! :D
就當我自言自語都好啦 雖然我知妳或許唔會再黎睇我個BLOG
但係都好想寫低呢番話過你 SARANGHAE ! HEEE :)

--


#Now Playing
Love Song - 빅뱅(Big Bang)