2010年11月15日 星期一



前晚發左個夢 夢見我坐喺床邊對住個筆電喺度喊
夢境開頭好甜蜜 我真係FEEL到
但係之後就悲傷 我喊得好大聲好淒涼
之後無端端處於半醒狀態 發覺眼角濕濕
個枕頭仲濕曬 原來我真係喺度喊咁
數一數 我好似自從上左高中之後就冇再試過發夢發到喊左
果夢境發生既一切好真實 但係我唔知點解釋
就算依家諗起都係會想喊 ..

呢一排我都忙於準備份禮物俾佢
成份禮物由內至外都係我親自去買同親手揀架
雖然朋友都話佢收到之後可能會感動
但係我都係好緊張囖 呢次系第二次

我又諗起某個人。
最近諗起佢個次數好似多左好多
其實無論我鍾意邊個都好
喺我心目中 始終系覺得佢最好最特別
由我第一眼睇到佢果瞬間 我就認定佢系我要揾既果個人。
如果時間得倒流 我仍然會選擇鍾意佢
雖然過左咁多 年但係對於佢既嘢我仲系記得好清初
就算我忘記左佢個樣都好 但係果種感覺系永遠都唔會變
佢對於我黎講 系個特別既存在。
冇人可以取代佢個位 也都無法取代到佢

衷心希望 , 遠在他國既你會幸福快樂。

--

#Now Playing
사랑합니다 (I Love You) - SHINee 泰民(태민) SOLO