2010年11月10日 星期三



琴晚老媽子同佢d同事搭夜機去旅行左啦
四日三夜印尼遊 COOL
佢臨飛前去藥房買左好多藥俾我哋 以防萬一咁話
然之後又交代左我好多嘢
我就知佢唔放心我哋啦 佢又唔認 (笑)

讀埋呢兩個禮拜就放假啦 而我哋高二生就要統考啦
畢業典禮喺下個禮拜 但係我唔想咁快到
我依家好鍾意學校 好鍾意返學 我唔想畢業啊
我唔想同我d同學仔分手 我唔想出社會
我知我一定會喊 因為我真係好唔捨得佢哋
我每日喺班都要笑得好開心 我要努力咁記住我哋之間d回憶

# 五理二班果38位同學仔 我好愛好愛你哋

--


#Now Playing
하루 (Haru) - SHINee(샤이니)