2011年7月20日 星期三



WHY ?
家人系咁
COLLEGE d同學又係咁
點解連我最重要既你哋都係咁 ?!
你哋講既任何一句話都會影響我
因為係你哋 所以會特別在乎
我會好介意你哋系點睇我架

難過 愧疚 更多既係無奈 haih
姐妹朋友。我自問對你哋每一個都好珍惜
我實在唔希望我哋之間會有任何爭執
話我諗多左又好 話我固執唔講理都好
總之我真心覺得你哋系值得我去信任去依賴既人
我唔希望我哋之間會出現任何既隔膜。

對唔住 除左呢句話我唔知我仲可以講d乜
如果仍然係無法體諒下我 咁我就真係無話可說。


--


#Now Playing
Good-bye Baby - 미스에이(miss A)