2011年7月21日 星期四

我好失望我 好難過 我好無助
我哋吵架左 同我個好姐妹吵架左
點解? 就因為一場高中聚會就演變成咁
眼淚不停咁流 我個心好似被人捅左一刀咁痛
人哋點講我 我可以唔CARE
但係你哋知 只要係妳哋講既每一句我都會好介意
我係一個好冇安全感既人 你哋系我好珍惜好依賴好心人既朋友姐妹
但係結果竟然系咁 我好心痛 真係好痛好痛。

陳子彬 都係因為你。
呢一切既一切都係你引起架 都係你一手做成架
我哋大家系相識多年既朋友同學
點解講話要咁諷刺 ?! 點解要咬死唔放 ?!
依家你滿意啦 你開心冇 ?
DIU 我真係好憎你。


--


#Now Playing
내꺼하자(Be Mine) - 인피니트(Infinite)