2010年11月23日 星期二


我今日真係好唔開心
有d事我越系唔想去CARE 就越系控制唔到
今早一時之間真係唔知點應佢
一旦喺佢面前 我就會變得好狼狽好不足
變到唔似原本既果個我。
本來今早因為佢簡單既既一句話 簡單既一個手勢
我既心情就變到好靚 考試果時都會忍唔住偷笑
但係之後知道佢點解遲到之後 我個心情就即刻跌到谷底
多次同佢對到眼 但係雙方都面無表情
我講過 被你無視既感覺真係非常之唔好受
唔想見到你面無表情咁對住我 更加唔想我哋每次都淨系擦身而過
講到尾 唔開心係因為我介意。


# 夜晚 , 總會給人一絲寂寞與惆悵
它每次都會影響到我,讓我在自己沒有發覺的情況下
悄悄留下思念你的眼淚。

--

#Now Playing
Hope (기대) - SHINee 溫流(온유) SOLO