2010年10月25日 星期一


唔知點解呢兩日一住好想更新我個網誌
但係依家坐喺電腦枱前 我又唔知要寫d乜
呢排我睇左好多篇阿珍既BG/BL文 但係悲文佔多數
唔知系唔係太入戲 搞到我有時成個人都好憂鬱
果日咁岩同某人吵交 所以好唔開心
之後又諗起d悲文 結果果晚訓喺張床度喊左好耐
第二早去學校果時 對眼腫到可以同熊貓比較下
我發覺原來我真係一個喊包
被人激果時我會喊
被人撈果時我會喊
太攰果時我會喊
感動果時我會喊
諗到我班男人果時我又會喊
莫非呢個就係所謂既多愁善感 ?
好啦 依家又黎處於心情極低落既狀況
明明喺學校果時仲好好地但係每次番到黎就會變到咁
我越黎越唔識點去控制我個情緒
我需要搵個人開解開解下我

# 回憶數千次你初次走向我的瞬間
你的樣子佔據了我心中的每個角落。

--

#Now Playing
내게 오는 길 (The Road to Me) - SHINee 溫流(온유) SOLO