2011年10月9日 星期日


#StayStrongGD

OK 我已經好耐冇更新我個BLOG左
最近發生左好多事 而最轟動既唔駛講啦
一定係5號果日先知既GD事件啦 !
然之後身為一位VIP 我梗系替JIYONG唔值
首先。喺鬧人之前我必須要強調下我個立場。
眾人的眼睛是雪亮的。
絕對力挺權志龍 , 什麼都是浮雲 , 

唯一相信的就是權志龍。

至於果個仆街打靶仔 仲有所有用語言打擊我哋JIYONG既無知網民
DIU 你哋呢班仆街遲早會為你哋依家所做既一切負上責任。
到時等呢場風波過左 我保你哋會跪喺度認錯 !
發洩完畢。



KWON JIYONG ♥♥
呢個男人曾經喺佢場SOLO CON度要全場FANS舉起手
對他發誓以後只相信他的話。
所以不管遇到什麼 , 請VIP要永遠記得這話。
他說過他要站在的是舞台的中心而不是流言的中心 ,
所以我們以後也要給他一片美好的應援。



No matter what happened.
I JUST BELIEVE IN YOU KWON JIYONG.