2011年8月29日 星期一



" 我終於發現自己看人的眼光太過簡單
從來沒有去想面具下面是一張怎樣的面容 ;
總是直接把麵具當成面孔來對待
卻忘記了笑臉面具下往往是一張流著淚的臉。"

琴晚終於都忍唔住大喊左一輪 隨身聽播放住你首歌
點解我會覺得你把聲喺咁靜既夜晚聽落會如此落寞 ? ㅠㅠ
時間可唔可以咪過得咁快 ?
唔想一覺起身個陽光就提醒我咁又過左一日 離你兵役個日子又近左一日
果種感覺好難受好唔捨得你知唔知 ? ㅠㅠ

KIM HEECHUL
想要笑著跟你說再見 不過好抱歉 我做唔到。
我知我會難過好一陣子
我知每當一個人果時我會諗起你 然之後會忍唔住喊。
我知當接落黎既表演我睇唔到你個身影我會流眼淚。
我知當我聽到你個名我個心會好酸。
我知我知呢d我全部都知。

不過我唔會放棄 兩年姐 我會等你返黎。
我們不懼怕等待 只因等待的是你們。

* 사랑해요김희철 기다릴게김희철 ♥♥


-



#Now Playing
초별(初别) - Super Junior 希澈(희철) SOLO