2011年6月25日 星期六

事件 : 一甲班班遊
地點 : KLANG + I-CITY
日期 : 22/06/2011

出發之前喺宿舍度自拍

SHINE個外景照好有FEEL

但係點解我d外景照咁特別既 ?

I-CITY ! Wooh !

朝早喺酒店

第二日朝早喺WINNIE阿哥新開間成香肉骨茶店度吃早餐
幹撈肉骨茶好正 YUMMY

我哋幾個竟然要自己搭車返 ! 
路途遙遠又辛苦

唔該華迪載我出去OFFICE度
我已經習慣左一個人返屋企 :)


總結 : 其實我覺得今次個班遊真係幾唔錯啦 HOHO
期待下次既班遊 GOGOGO !
2011一甲班同學仔 我愛你哋 

--

#Now Playing
I Belong To You - 엠블랙 (MBLAQ)