2011年5月14日 星期六


- Captured by M.J Soong-sshi 

PRESENT KPOP SUPER JUNIOR-M LIVE AT PUTRAJAYA
班男人呢個月28號會黎啊 !
邊個可以話俾我聽 我係唔係發緊夢姐 ?!
而且今次場LIVE系免費架 開心死我啦 HOHO
不過近排真係好忙 好多節目堆埋一起
28號有迎新會 / S2聚會 / 仲有場LIVE !
頭痛 果日究竟要去邊度 ?

OH YA ! 好期待29號一丙班個BBQ
班同學仔話要買酒飲喎 其實我都幾想飲架 KEKEKE
到時應該會喺宿舍度過夜 驚唔慣

真係好掛住你啊李生 我已經成一年幾冇見到你啦
要把握今次機會 提早安排好交通
如果冇任何突發狀況我一定要去見班男人
M.J ; How huh ?

--


#Now Playing
Ms.Liar(Japanese Ver.) - 빅뱅(Big Bang)