2010年12月21日 星期二

今日 我又再一次認錯人。
自從你畢業之後 今次又係第幾次認錯人左 ?
由第一眼就有個錯覺以為係你
個背影側臉身材身高髮型 全部都同你好似
當時人好多 你行系我前邊冇幾遠 行得好快
我穿梭係人海中 不停咁追不停咁追
當時腦系一片空白 剩系知我要追到果人 我要知究竟系唔係你
個心跳得好快 就好似以前見到你果時個心情咁
結果點知當我一步一步咁行過去果時
佢一轉身果霎那 一切期待化為烏有。
夢醒左 我聽到把聲 繫心碎既聲音

佢話個人唔係你。
點解我當時唔聽佢講 ?
點解我要繼續去追你姐?
唔追就唔會知個人唔係你 唔知自己認錯人就唔會失望
咁我就會繼續耐心咁等待 等待有朝一日我會撞番你
但係依家事實擺喺我眼前 提醒我係時候要醒左
要我面對現實 唔好再停留喺四年前系唔係 ?

個感覺好HURT
SO SAD . SO BAD
我依家剩系想喊 唔好阻止我


--

#Now Playing
Smile Again - Super Junior 厲旭(려욱) SOLO