2010年12月11日 星期六


呢幾日成個人好躁 情緒容易失控
呢件事真係整到我又難過又嬲
難過係因為明明最難受最委屈既應該係呢班男人
但係你哋就要強顏歡笑扮堅強咁安慰我哋返轉頭
番到屋企一個二個仲有更新CY更新TWITTER叫我哋唔好喊
明明你哋自己都難受到死 仲要驚我哋擔心所以扮冇嘢發生
明明都唔係你哋錯 點解要同我哋講對唔住 ?
我唔要睇到你哋忍得咁辛苦 我唔要聽你哋講對唔住
我寧願你地擺個唔開心樣 TT

嬲係因為班男人一晚被黑左三個獎
睇到d人拎獎果段 我真係激到想打爆架電腦
妳哋喊乜叉姐 ?! 最應該喊果個系我哋先至岩啊DIU
呢個系我17年黎第一次覺得女人喊系一件咁黑人憎既事

頂佢個廢 仲要俾班男人著番三巡件衫
系唔係要人哋問佢哋黎做乜架
佢哋就話: "我哋系黎開三巡架DIU"
佢哋系我哋捧喺心入邊守護既人 你哋班廢材就當佢哋系墊腳石
仲要整到班男人流眼淚 你哋班友真係唔見棺材唔流眼淚
DIU你班打靶仔 真係唔死都冇用!!!!!!!!!!!!!!
件事由頭到尾都係班仆街錯曬 點解要摞我哋班男人黎開刀姐
DIU 黑箱造馬 我詛咒你哋 !!!!!!!!!!!!
要黑都要睇人黎黑 唔該用下個腦
真正既贏家天知地知 我哋大家心入邊都好清楚
d人得獎究竟系唔係拎得心安理得 就佢哋自己心裡有數啦
d黑番黎既獎要唔要都罷 金唱片以後唔好叫金唱片 改名就黑唱騙仲好過啦
最好SJ-MARKET向SM提出告訴成功

* SJ既金唱片 我哋ELF俾得起




--

#Now Playing
Our Love(우리들의 사랑) - Super Junior (슈퍼 주니어)